Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, November 29, 2010

Kepilan Gambar Majlis Kahwin di Kediaman HaziQ

Inilah Ahli-ahli Rewang
Majlis Perkahwinan Kakak Haziq...


Saya tengah berangan...


Senyuman manis Fadzli dan Abg Shahril...

Satu team...


Saya buat muke cOmeL...



bang..bang!!!!
tembak kak Naa....



Kami kemengantokkan...
Fadzli dan Saya tengah mengantOk....
Penat.....


Kenangan Terindah di Rumah HaziQ
Najib....Fadzli...Razi...Abg Shahril...dan Yen....


Kami bergambar bersama pengantin baru...
Semoga bahagia hingga ke syurga ye...
amiinnn....


Pelamin cantekkk...
Biru Pink....


No comments: