Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, May 30, 2010

kekasihku

masa dalam perjalanan nak ke paso malam Tangkak hari tu,dlm kereta aku terdengar lagu ni...pergh!!menyentuh kalbu aku kalau hayati betul2 liriknya...aku pon tanya lah pada ank buah aku,"lagu Azzam kan??,ape tajuk lagu ni???"dia pon menjawab "tajuknye Kekasihku"...cter tntg kekasih ke??jom kita selami lagu Azzam Idola Kecil-2 yg bertajukKekasihku ni...ciptaan Ajai...


Padamu kuharap kau hadir dalam hariku
Agarnya kau tahu betapa kucinta padamu
Setiap masa seolah ada di sisi
Kasih padamu takkan pernah padam
Sayangku hanya engkau di hati
Jiwaku ini kosong tanpa pelukanmu
Oh belaianmu

*Kasih kita ditakdirkan bersama
Takkan engkau kupersiakan
Walau terkadang hati mudah terusik olehku

Selagi ada nyawa
Seluruh daya kan kupastikan kau gembira
Segala cinta dan saat bahagia,oh ibu...
Ke akhir hayatku...

Oh ibu,....
ibu....




No comments: