Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Wednesday, May 12, 2010

Memori berseri di PICC

Sesi bergambar bersama kelas saya PPISMP 2.03...
Terharu saya bile kite semua dpt join program ilmiah cm ni.
Pada masa yg sama,gembira saya melihat semuanya pakai blazer.
Serius cantik,cun,hensem....Mcm ni lah bagus....Kite kan cikgu...


Bersama Kita Mengintegritikan Diri Kita Masing-masing!!!
1 Kelas Berintegriti,Ustaz-ustazah 2.03 Melestari~


Merakam memori berseri di PICC
bersama sahabat2 yg lain...
Flowergurls and Flowerguys....
*Bunga2 cabut kt tepi2 pentas tu je...free saje...
Sekarang bunga yg saya amek tu tgh 'bugar' bernafas di bilik saya...huhu...


Pasukan Nasyid/Debat/Guru Cemerlang PPISMP 2.03...
(lawah gambor nie...kalau lelaki ramai kan bagos..lalala...)


Bersama Kepimpinan JPP2010/2011 IPG-KPI
yg turut serta dlm Kongres Integriti ini...


No comments: