Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Wednesday, May 5, 2010

tenang sikit


Ketenangan dan sedikit kesenangan yg aku dambakan selama ini akhirnya menjelma di balik tirai kekusutan yg selama ini aku rasai.terima kasih Ya Allah...selepas kekusutan ada kesenangan.memang betol,memang benar...inilah yg aku nak selama ini..aku x larat nak buat kerja yg aku x mampu.aku bukan robot lar boleh buat kerja byk2,fikir byk2,dalam satu2 masa.aku dah trauma dgn semua yg terjadi masa&^^**&*(&^%^$%$^ tu...cukup-cukuplah aku dan&^&*&*( terseksa...walaupun itu proses pematangan dan pembelajaran,tapi kesannya terhadap emosi,pemikiran,psikologi,dan fizikal aku memang sangat2 teruji dan membunuh.Ya Allah...kau sahaja yg faham aku waktu tu...

jangan pelik eh bile bace cerita aku ni,sbb aku tulis bende ni sbb saje2 je utk meluahkan ape yg terbuku kt hati ni,walaupun tidak secara total....aku tahu korang x faham...xpe2...aku xmengharapkan ko utk fhm aku...aku seolah-olah hampir mati dgn kepenatan melunaskan kerja2 yg ternyata sgt2 berat bagiku itu...tapi nk buat cmner,kene teruskan jugak sampai habis...ok lar aku xnk ckp pasal bende tu lagi...kite tuko topik....look forward!!

minggu ni aku rasa senang dan tenang sbb dh x byk kerja dan byk masa lapang...alhamdulillah...inilah yg aku cari2 selama ini..sedikit ketenangan dan kesenangan...aku boleh berehat dengan sepuas hatiku...bile ade time lapang aku akn rehat dgn sepuas hatiku...saye suke dgn ketenangan~~nyaman-damai-dan menghiburkan jiwaku yg berlagu lara....minggu ni jgk berakhirnya speaking test for MUET (xnk komen pasal tu)...selepas berakhirnya minggu ni,aku takot utk menghadapi hari2 yg mendatang kerna aku trauma dgn sejarah lalu...aku hrp akn dtg lebih membahagiakan diriku...aminn~

minggu ni aku akan balik ke kampung utk berjumpa parents dan family tercinta....mereka sedang merindui kepulanganku dan diriku juga begitu pd mereka...walaupun hanya 2 hari,xpe...
itu je....

sekian,wassalam....




No comments: