Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Wednesday, May 26, 2010

habis exam...

hari ni bersamaan dgn 27 Mei 2010 ,pd hari Khamis,exam habis!!...
xnak rasa ape2 ar...(xde perasaan) sbb result blm kuo....wt cm biase je...
hari ni jgk,Insya'Allah aku akan balik umah wt kali ke-2 dlm masa 2 minggu...ade peluang balik,balik dan berehat...lagipon akak aku yg ajak aku balik,dia kata die amek aku ptg ni...

terima kasih byk2 pada Zurina dan oRacLe yg sudi offer pd aku utk tumpang balik kampung...thanks a lot...next time ye...kalo ak nak balik xde kenderaan,ak calling2 kamuu....


*tgh masyuk lyn lagu2 finalis AF8 sekarang ni....

1)Kebahagiaan Dalam Perpisahan-Shahir
2)Ku Ada Kamu-Adira
3)Kenapa-Daus
4)RSVP-Maulana
5)VIP-Iwan

try ar dengo n tgk video klip diorang...

No comments: