Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, May 9, 2010

balik kampung

7/05/2010-9/05/2010 aku ade kt kampung,huhu....besnyer dpt balik umah setelah sekian lama aku x balik umah...aku rindu pd semua yg ada kt rumah tu...yg penting aku nak kan ketenangan bile balik kampung ni..ternyata aku dpt ketenangan itu,alhamdulillah...kat rumah aku buat ape ek??mcm2 aku buat weyh.....aku breakfast dh 2,3 kali...lunch 2 kali,...dinner sekali....tgk tv sepanjang masa..buat puding cocktail dgn mak kt dapor,sdp.....dah memang menjadi rutin adik beradik aku,kalau setiap kali balik kampung mesti masak kek/kuih/puding dan yg seangkatan dengannya...tapi akak2 aku x balik r minggu tu...

selain itu,aku berkesempatan tgk rancangan realiti Konsert Akademi Fantasia 8 kt Astro...aku tgk konsert ke-8,kalau x silap...sebenarnya astro tu baru je bberapa bulan pasang kt rumah tu...dan inilah first time ak tgk astro kt umh sendiri...aku balun je ape2 cerita yg ade...di samping itu,aku telah pi ke pekan Tangkak utk gunting rambut,beli selipar capal,dan beli brg2 wat cocktail...huhu...habis dwet aku RM20....hahaha....

then,aku wat ape lagi ek...hah!!!aku dah jumpe dwet %&&^* RM500 yg hilang tu...rupe2nye mak aku yg pegangkan...bile masa ntah mak aku amek dwet tu dari beg aku, aku pon x tahu...dah lama pulak tu dwet tu hilang...alhamdulillah dah jumpe balik...syukur sgt2...memang betol firasat aku mengatakan dwet tu bukan kene curi,ataupun aku gune,ataupun aku salah letak...rupenya mak aku yg pegangkan,YA Allah...Terima Kasih sebab mudahkan aku dan beri peluang aku balik umah,Ya Allah...

tu je lar nak cerita...sikit je...malas r nak taip byk2....sakit tgn aku ni!!!
sekian....



4 comments:

zurinagaffar said...

amboi kau...seronok btoi eh blek kg....! envy gile...huh!

Putera Nazrin said...

envy tu mksdnye pew?
seronok ar sbb x sbuk cm selalu...lgipon dh lame x mkn byk2 kt rumah smbil tgk tv...huhuu...

faqhrule said...

yen boleh la belanja abg jang pasni duit dah jumpa kan? hehe

Putera Nazrin said...

tu bkn dwet sye ar...dwet^%&^&(^^*& (rahsia)..yg penting abg kene blnje sye...abg kn byk dwet..bkn sng dpt blnje adik junior....thun dpn dh x jmpe dh...(sdey)..HUHU...