Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, May 10, 2010

pabila diriku dibelanja

erghgh!!!...kenyangnyer makan mi goreng,kuih2 ni semua sambil minum air punch...semua mknn ni ade org yg belanja..yahuu!!...terima kasih abg2 senior yg belanja aku tu...x perlu utk disebutkan namanya,takot2 dia terbaca pulak blog aku yg jahanam ni nnti...huhu...memang murah rezeki lah aku time ni...alhamdulillah,teruskan semua yg mendamaikan ini Ya Allah...ameenn...aku rasa ni semua balasan baik yg Allah berikan pd aku setelah aku terseksa menempuhi cabaran lalu....(lupakan episod lalu),mulakan hari yg baru dengan penuh keceriaan...

hari ni (10 mei 2010),ada perhimpunan bulanan rasmi bagi bulan Mei dan pelantikan Pembimbing Rakan Siswa (PRS)....lama giler phimpunan tu dan melalut di saat2 akhir...mls nk komen byk..diri sendiri pon bkn bgus sgt pon!...selain itu,kat kelas aku sempat lepak2 kt bawah meja aku yg sejuk tu...sambil2 tu cover line mkn burger,padahal waktu tu Ustazah Normah (ajar bahasa arab) ade kt depaaaaan je meja aku...haha...mcm knk2 aku ni...bahagia sgt time x sibuk...bahagia sgt bile selalu lepak2 free x blajo/ wat kerja sendiri...sungguh menyeronokkan!!inilah cinta....ketenangan adalah kekasihku...kebahagiaan dan keseronokkan menjadi pengapit di pelamin kehidupanku ini...owh~sungguh mendamaikan aku,Ya Allah...

x lama lagi dah nak exam...princess zurina berteriak kepadaku di laman facebook, "stadi ar!!"...aku pon menjawab,'ala...lama lagi ar...lagipon ak bknnye pndai pon...apa barang stadi awl2.."..dia pon menjawab,"bagos..kalau stadi awl,nnti cpt lupe...i like ur style"...huhu..so nilai ar sendiri...

(kerek giler aku mase tu...sajeje test kekerekkan aku mse tu..lalalala)

ok lah bye...nak sambung mkn mknn yg abg sem 5 tu belanja tadi (ptg 10 Mei 2010)..sebenarnya aku terserempak dgn abg sem 5 ni kat gerai pisang goreng kt dpn kmpus ni hah!!then aku bergurau ar,"bang,belanja ar..."..then die suruh aku amek ar ape yg nak....aku pon bertanya dlm nada kegembiraan,"ye kerw???"....aku ingatkan die main2...rupe2nyer die nak byrkan...peh!!alhamdulillah je lah...tu je...lain masa jumpe lagi...tata...see u then~



No comments: