Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, June 17, 2010

Air Terjun Chemerkau Chekas

Seronok betul aku bile Daus upload gambo2 masa mandi air terjun kat Chemerkau Chekas hari tu...Kenangan yang sangat menggamit rasa..Cukup2 indah!!!Kedinginan mendampingi kita,kehangatan ukhuwah yg dapat kita rasai bersama...

9 Jun 2010 bersamaan dgn hari Rabu menjadi saksi kenangan2 tersebut...


Kitorang mandi air terjun yg sejuk giler ni setelah berakhirnya majlis penutup Kem Biro Tatanegara selama 5 hari 4 malam....bertempat di Kem Chemerkau Chekas,Hulu Dong,Raub Pahang....jauh tuu....hehehe....


Pelbagai aksi ditunjukkan oleh kitorang...hahaha...memang x bley bla ar...

Orang lain yg diorang serang,aku plak yg kene 'siram' lebih2...tah pape...!aku xde wat salah ape pon....Tapi best....sejuk weyh...


Aku pelik betol ar,nape dak laki ni ramai buat 'peace' tyme amek gambo...???


Masing2 kesejukan dan luka2 kakinya kerana terlanggar
batu2 di dasar air...adusss~



Thanks for these all beautiful moments...Insya'Allah kita akan bergembira mcm ni lagi pd masa2 akan datang...

Sekian wassalam....

No comments: