Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, October 25, 2009

KarNiVaL RaudhaH JPP 09

sesi pendaftaran.
gi karvival pon kena register jgk ker???
=eh!!mestilah....


senam robik
di kala pagi hari
sungguh menyenangkan~


para pengunjung
yg berhati mulia....=)


sesi pelancaran Karnival Raudhah JPP.


Breakfast makan Nasi Lemak.
RM1.50. sedaaapppp~



Tanggal 24 Oktober 2009 bersamaan 5 Zulkaedah 1430 Hijrah yg lalu,
Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP)
IPG Kampus Pendidikan Islam
telah menganjurkan sebuah karnival
yg diberi nama:


"Karnival Raudhah JPP"


Karnival tersebut berlangsung dari pukul 8.00 pagi sehingga 2.00 petang,
bertempat di padang Besar IPG KPi
,Stadium Khalid ibn Al-Walid.


Macam-macam booth dan gerai jualan telah dibuka...
Ada makanan,minuman,pakaian,
booth JPP,
booth Persatuan Kompang Kontemporari (PEKOMPERI
),
booth Majlis Tarbiyah Nuqaba' (MTEN),
booth Bahasa Arab,Persatuan Khat dan
Pendidikan Islam,
booTh Upin Ipin,booTh kOmiK...

bOoTh ape lagi ekk???byk ar...x terkata.. huhu....


Jualan Komik di bOoTh K-KOMS

bang....nak air ni satu bang... saya kehausan ni....


persembahan silat oleh pelajar2 IPG KPI.
mantOop~


Saya bersama roomate saya (Hafiz) dan rakan2 yg lain
sempat mengambil gambar sebagai
kenang-kenangan...
bukan mudah utk merakam saat indah bersama
masa tu...
(ceh!!ayat x ley bla...)


Menurut sumber sahih yg saya perolehi,
karnival sebegini adalah karnival pertama dianjurkan oleh JPP.
Saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua yg
bekerja keras dalam karnival ini,
sama ada secara langsung,mahupun tidak langsung..
Bagi saya,karnival ni bez...x tahu lah pd org lain...


Cuaca memang agak panas,
namun tidak mengapa..

Bukan senang nk membakarkan muka,dan mengeluarkan peluh.....
masa tu je ar peluangnya..ngeh3...


Banyak sgt gambar yg berjaya ditangkap.
Maka dengan itu,saya tak nak berceloteh panjang..
kalian tengok je lah puas2 k..


Saadah,naemah,Atikah,Husna.
classmates saya ni...


Ain bersama Yati@yaTt..
Mereka ni beZ freN taW~


Hafiz (my roomate),
sempat bergambar
bersama
Poster UPIN IPIn.


Peralatan muzik/instrumen
di BoOtH PEKOMPERI.



Abg Shahrin (YDP JPP) bersama
Tuan Haji Amin Mohd Rashid
(PENGARAH IPG KPI)


Informasi di BOoTh PEKOMPERI
(owhhh......)


Saya bersama Mu'aZ daN HafiZ
BLuE's cLuEs~


cm ner nak main benda ni??? -anglunG-


MusLimaT bersaMa UPIN IPIN...
kEcoH beToL tiMe ni...
semuanya perempuan kt situ..

saya xde ruang langsung nk menyelit!!
hahaha.... (gurau jerk)


Booth PEKOMPERI mendapat sambutan
yg paling hebat...

ramai oww pengunjungnya....


semoga karnival sebegini dapat
dilaksanakan lagi pada tahun hadapan...

===========================


p/s: dapat mengeratkan silaturrahim antara satu sama lain,
dapat makan2 minum bersama kawan2,

dapat ilmu pengetahuan tentang sesuatu,
dapat berjemur di tengah panas terik mentari,
dapat 'turun padang' setelah lama duduk di kelas yg ber aircond tiap2
hari,
dapat mcm2 ar...
say ALHAMDULILLAH YA ALLAH....






+sekian terima kasih+
+syukran jazilan+




2 comments:

~`nAnie~ said...

huhu
bgumbira yer kamu di karnival tatkala itu

|NaZ| said...

memg gmbire lh jgk..ha3....