Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, October 8, 2009

Berkurun sudah~

Assalammualaikum kepada semua yg beragama Islam,dan Salam Sejahtera kepada mereka yg tidak beragama Islam... Dah berkurun lama aku x update blog ni...Tiada kesempatan masa langsung untuk meluahkan apa yg aku rasa,menceritakan sesuatu yg menarik di IPG KpI ini,melepaskan keseronokan,kedukaan dan sebagainya...Namun pada hakikat yg sebenar, sepanjang aku x update blog ni,dh byk sgt kesedaran dan perkara yg aku tempuhi sejak bergelar Guru Pelatih di sini..Penat perkara biasa,Aktiviti@Program di sini sentiasa berlarutan,Kerja Kursus+Asaimen perkara wajib,dan banyak lagi ar....Aku cukup yakin dan percaya bahawa semua itu kekuatan,semua itu keperluan,juga penambahbaikan ke arah kehidupan yg lebih membahagiakan berbaur kemanisan kelak.hanya padaMu Ya Allah aku meminta,memohon,menangis,mengadu,menyembah,tunduk sujud hanya pada engkau Yg Satu.. Alhamdulillah,,dapat juga aku curi sedikit masa ini dengan sedikit kata-kata pada ketika ini.Pada masa yg akan datang,aku akan menceritakan pula apa2 event@perkara yg terjadi di sini.Setakat ini,aku ketiadaan ruang waktu untuk blogging2 ni..X berapa signifikan sgt ar benda2 ni semua... Allah itu palinnnnnnnnnnngggg penting!!! Ingat tu NaZz~


Sekian sahaja bicara dariku
, Naz...



p/s: penat,letih,x larat...tapi kena kuat,kena tabah,perlu matang!!



No comments: