Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Wednesday, October 28, 2009

Bergelumang dengan kerinduan

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalammualaikum
Buat semua,,especially rakan-rakan yg mengenali diri ini
ataupon wt2 x knl...(x ksh lh sape2 pon)..



Alamak!!aku x tahu ar nk cter ape kali ni...
Sbnrnye saje2 je pinjam laptop kawan aku sorg ni kejap (Amar)
utk wt posting baru..
Tapi xde idea lah plak...


Di saat2 free sebegini sepatotnye aku kene study utk exam nnti...
tapi aku cm x serius je...serius pkir benda2 lain je...
huahuahua..~


Tapi ape yg penting,aku tengah bergelumang dengan
perasaan rindu terhadap family aku di kampung
serta orang kampung di sana...
Apa lah agaknya kabo depa kt sne ek??
huh~


habis exam je nnti kitorang balik utk cuti 1 bulan lbey (lbey kurang ar)
cm cuti dak Sekolah...nama pon maktab...


urmm....aku rindu gler ar nk jumpe n maen2 dgn ank2 sdare aku kt
kampung...nk maen bdminton same2,mkn sme2,tgk tv sme2,jage kedai sme2,
semua same2 ar....(mandi pon same2 jgk ker??) - 18SX-
Italic

urmm,ape2 pon..kitorang exam...10-19 November 2009...
start cuti 20/21 NOVember kot...ntah le...


yg penting aku dh x sabo2 nk balik kampung...dh lame sgt x balik kampung ni...


"dok lame kt kampus ni,memg ar ckp rndu nk balik kampung,
nnti takot2 bile dh dok lame kt kampung,terase bosan n rindu plak nk
balik kampus Pendidikan Islam ni...huhu....
harap2 byk aktiviti aku kt kampung nnti..."
(makan,tido,lyn tenet,belajo,masak n sebagainye)
huhu...beznyer....


k lah ni je nk ckp...
maleh deh nk royak lagi...


see u later....


syukran...


Assalammualaikum..



2 comments:

faqhrule said...

yein.
nanti dah start cuti, mesti rasa nak balik ipis ni. bila kat sini mesti rasa nak balik rumah!
dah 5 tahun duduk sini, abg da rasa semua tu hehe

Putera Nazrin said...

tahu x pe bang ujang...
yg pnting sye rndu kt kampung ni...
huhu~