Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, August 16, 2009

Nantikan sesuatu.....

Salam....
dh lamenye aku x bukak binatang ni!!!
huhuhu...

so nantikan cerita2+gambar2 menarik yg akan aku tampilkan tdk lame lagi....
Semuanye kisah2 dan gambar2 aku di IPGM Kampus Pendidikan Islam Bangi...
Bes gler kt cni...(luahan ikhlasku)
Antara cerita2 dan gambar2nye tentang..

  • Member2 kamcing aku kt cni...

  • Budak2 batch aku (SEM 1 July 09 intake)

  • Tempat2 menarik kat IPGM KPI

  • Aktiviti2 kat cni...

  • dan byk lagi!!!tungguuuuuuuuuu..

Skang aku sibuk cgt wat benda2 yg aku sendiri xnk ungkapkan,,,tapi juz bley tulis je...iaitu ASAIMEN,KERJA KURSUS PENDEK,n komitmen2 lain...(xnk ar ckp byk)
hak3....
ok...bye...

p/s:aku curik mase type entry ni mase kelas Teknologi Maklumat pukul 2.50p.m (17/08.09)


No comments: