Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, July 9, 2009

3 days befOre sTepPinG inTo caMpuS LifE..

salam....
tinggal 3 hari je lagi aku bakal melangkah ke alam kampus,( tatkala aku menulis ceritera ringkas ini...)
huh~emosi dan ekspresiku ketika ini bercampur-baur...ada suka,ada kesedihan,kesyukuran,dan ada juga beberapa ranting persoalan yang tersangkut di kotak pemikiranku ini...bagi seseorang yang lebih lama makan garam daripada aku,sudah tentu mereka akan berkata:"biase lar tu,dah nak sambung blajo,memang begitu,dulu...aku pon mcm tu jgk"
(tah pape ntah yg aku melalut!,hahaha)
ketika aku menulis entry ini,aku sudah persiapkan 85% barang2 dan dokumen2 yg diperlukan ke IPGM Kampus Pendidikan Islam Selangor pada 13/7 ini...(Isnin)..
cepat kn??kuang3...
Tinggal beberapa perkara je lagi masih belum sempurna lagi..InsyaAllah Sabtu ni(11/7) segalanya akn siap...ngeh3~
aku berazam dengan diri ku sendiri,aku akan belajo rajin2 kt IPGM nnti dlm sbjek2 yg akanku ambil nnti (Pengajian Islam&Al-Quran,Bahasa Inggeris,Bahasa Arab...)
kalau ada rezeki,aku nak juga masuk pertandingan2 berunsur kurikulum seperti Pesta Pantun,Bahas ke...ape2 lah...
doakan aku eh....
hihii~
Yeh Yeh...dah nak masuk alam baru...huhu...
(gedik plak aku ni)....
sekian wasalam....


" i beLieVe i cAn fLy"

KeAzaMan kUnci segaLa perkAra (pepaTah AraB)


No comments: