Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, July 6, 2009

MajliS AkaDemiK SMKBM

MAJLIS ANUGERAH AKADEMIK
SMK BANDAR MAHARANI
TarikH:2 Julai 2009
Tempat:Dewan SMKBM (kt blok baru)
Masa:11.00 pagi
Aku menaiki motorsikal ke sekolah bersama Syahmi tepat pada jam 8.45 pagi..
Cuaca ketika itu agak mendung (mcm nk hujan je)...hujan RAHMAT tu...InsyaAllah..
Kitorang jumpe cikgu-cikgu dgn bdk2 SMKBM...huh~ amat meletihkan...
berjalan ke sana dan ke mari...Terlalu byk transformasi di sekolah lama aku itu...Suatu yg harus dipuji dan dibanggakan...Tahniah!!
Dalam pada yg sama,hati aku 'terasa' dengan transformasi itu (time aku keluar sekolah ni,mcm2 ada)...
Majlis bermula pukul 11.00 pagi...Ada persembahan pelajar,Ucapan Pengetua (En.Puniran Bin Denan)-pengetua baru tu....dgn ucapan wakil PPD sekali...
Mase tu tibe2 cuaca mendung berubah hujan...(sejok btol)...
Kitorg yg dpt ANUGERAH SPM/PMR 2008 berpeluang menjadi generasi pertama pakai baju graduat kale purple tu..terasa bangga cket lh...(cket je)
Dak SPm yg dtg,aku dgn Aida je,PMR pOn 2 org je dtg...Selebihnya wakil je...
(masing2 sibuk dgn komitmen masing2...)
gambar ni je yg sempat diambil,hahaha:::



aku dgn aida...
(dpt PlaK,SijiL PenghargaaN)
Duit pon dpt jgk,tapi xde dlm pic kt ats kn??
Dh simpan awl2 dh...tkot korg amek..
hahaha..
(tah pape ntah!)



PRAISE BE TO GOD...
Bagi aku,ini rezeki Allah...Masing2 ade rezeki masing2...
lambat atau cepat dan tempat rezeki itu dikurniakan,hanya itu yg menjadi percaturannya...
itu yg terbaik dtgnya dari ALLAH...
Tidak janggal andainya aku mengatakan kejayaan ini milik kwn2 semua,ibu bapaku,cikgu2...
walaupun result SPM x brape nk baek,,kite terima dgn hati yg terbuka...
InsyaAllah aku akn dpt pakai baju graduat lagi
pd Tahun 2014/2015..hehehe..
(ketika berumur 24 thun kot)
18+5 1/2=23 1/2

No comments: