Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, July 5, 2009

hanG oUt dGn AmrUn kE MUAR

PROGRAM JALAN-JALAN DGN AMRUN P SUARASA TV9
tarikh:4/07/09
masa:11.30a.m-4.00p.m
kenderaan:naik bas
planner:amrun..
follower:aku...(hahaha)
destinasi utama:Suarasa TV9,Tg Emas MUar
tujuan:saje jln2 n update S.O.X/U.O.X kt booth Celcom
pengunjung:ramai siooot..
cuaca:panas terik...x tahan btol aku!!
kewangan kitorg:terkawal dan stabil
LeT sEE::
pix ni diambil selepas solat zuhur di masjiD
kt TAnjung Emas tu...
amrun sempat pozing kt kereta TV9 di hatiku ni...
mse ni camera aku wt hal bhai,,sbb tu pix aku xde kt cni...
nyirap gler!

aku beli kasut Hitam ni kt HOOVER..
(prepare utk msuk IPGM 13/7 ni)
harga:RM29.90
(jujur sey aku ni)

amrun yg kacak...
hahaha...
lokasi:kdai mkn kt bus stand MuO

muka yg kepenatan..
minum2 jap...(air sirap limau ais)
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
lps hbis je minum2 kt c2,kitorg pn bla...
naik bas kol 4.30p.m...
kesimpulannya,Program Jln2 ni saje2 je,almaklumlah lps ni dh jrg jumpe...
Amrun Form 6 kt SMKA Segamat...aku plak dh nk smbng blajo nnti...
ish3...sedihnyer....^~^

No comments: