Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, July 2, 2009

niTe b4 majlis anugerah akademik 2009 SMKBM.

fresh orange-2
mee tiaw hailam najib punye...
nasi greng kmpung aku punyer(dh x tahu nk mkn ape lagi,,so blur %#$%&^^&*^*&^^^%)
kt pic atas ni x de pic nasi greng kmpung kn???
sbbnye blom sampai lagi...kakakaka...
kitorg gi Medan Ikan Sabak Awor ni:
Tarikh-1/7/09
Masa-lepas isyak...
Kenderaan-Motorsikal..
Kos-Rm9.50...+Otak2 Rm5.00
total=Rm14.50
cube teka sape blnje???
u guess??
biarlh jdi persoalan sampai bile2 pOn...hahaha...

NajiB skang form 5RkA sMkbM..
this year he 'll face to
spm

aKu suke baju hijau ni...kale fveret...
tu spek pinjam...najib punye...hahaha...
jam tu aku punyer...mlm tu aku tdo umh dia(najib),sbb esknye kt sekolah aku ade jemputan ke Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik..kononnye aku penerima anugerah lh tu...pasal anugerah tu aku blom sempat nk entry lgi sbb ade teknikal prob cket...InsyaAllah ade mase aku tulis cerite pasal majlis tu


No comments: