Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Friday, August 28, 2009

dah nak balik IPGM ke??

alamak!!!!
dah nk kena balik IPGM ke...???
oh tidaakkkkk!!!
nanti dh x dapatlah aku nak oN FS,YM
dan melayan blog lagi...hua3...sedihnyer...
tapi kalau ada kt IPGM nnti,terasa masa itu sgt pantas berlalu..
cz sibuk memanjang...ade saje kerja yg perlu disetelkan..
penatnye nanti...sepanjang cuti seminggu ni aku berjaya
setelkan beberapa gerak kerja.
Yang pertama,Kerja Kursus Pendek (KKP) Bahasa Inggeris,dan KKP Pendidikan Islam Teras..
Dalam nada yg serupa,aku berjaya mencari beberapa maklumat untuk KKP yg lain dan
asaimen2 yg perlu dipresentkn nnti..huhu...
Barangkali,byk lagi kerja yg perlukan kesempurnaan
tatkala aku berada di IPGM nnti...
tidak perlulah untuk nyatakan satu persatu ye...
nanti x pasal2 aku tertekan plak...

aku balik ke sana,
Hari:Isnin
Tarikh:31 Ogos 2009 (merdeka sioot!!)
Masa bertolak:8.45 a.m
kenderaan:Bas Ekspres Cpt Sedia..
destinasi:Tangkak-KL
bersama:'somebody' (dirahsiakan namanya)

nanti dh sampai KL,aku dgn 'somebody' tu akn naek
monorel lh utk ke transit UKM...then ke IPGM KPI kami...
quite long our journey soon..huhuhu..
doakan kami selamat ye...aminn....

sekian...

p/s:tak suke menulis panjang2,jari penat..akan tetapi idea2 dan ilham2 beratur panjang dalam minda ini...mintak ampun byk2 yep 'ilham dan idea2ku...'

No comments: