Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, August 23, 2009

TogEther wiTh fRenZ IPGM KPI..

KonseRt bersama UNIC..
(14 Ogos 2009,Dewan Muhyideen Musa,9.00p.m-11.30p.m)
penonton ramai jgk lar....


uWais mY fren bersama Album UNIC yg latest ..
bertuahnye dia dpt free kn??..
jelesnye....kuang3...


Team Nasyid IPGM Kampus Pendidikan Islam (FARHAN)
->mantap sungguh persembahan mereka-<
bangga aku dpt dOk cni..hehehe..

dulu selalu dengar dekat radio asrama je lagu2 mereka,
tapi sekarang dpt dengar dan lihat
secara langsung.. sgt bes!!
tapi speaker kt dewan ni
mcm nk buatkan kami
sebagai audiens pekak...
sungguh bising!


kemunculan irama Nasyid di telingaku,
menimbulkan keinginanku utk bermain 'conga'

di belakang..hak3...
(gurau jerk)

ZuL,HafiZan,UwaiS..
(antara audiens yg paling awal masuk ke dewan)
hahaha....termasuklah aku...

3 sekawan+++ ...Zamir,Naz,iQBaL...

huhuhu....seronoknye dpt.. masuk camera... ngeh3...

sempat beli makanan kt luar dewan.. ade jual2... aku pon apa lagi,,beli ar..
ade peluang utk mkn,aku mkn je...
tpi dwet pOn makin nazak..huh~


ni pic mase habis wat persembahan nasyid utk
prtndingan Nasyid Bahasa Arab..
ni kwn2 batch aku la ni...


friendship sungguh membahagiakanku...


iqbal with me... bezfrend...amiiinn....
dua2 sgt nakal!!!

preparatiOn b4 wat persembahan nasyid utk prtndingan...

sempat bergambar kat tangga stage..

barisan guru2 pelatih yg cekal,cekap dan berkarisma..

No comments: