Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, August 27, 2009

JaLan-JalaN ke PC FaiR dGn member2..

Assalammualaikumm...
Ada orang tak kt situ??
Mesti ada kan?
Kalau xde mcm mane kamu bley termasuk ke
blog aku ni kan... Hehehehe......

Kali ini,aku amek sedikit kesempatan nak kongsikan kenangan2 tatkala bersama member2 mase pergi PC FAIR KL Convention Centre (KLCC) ari tu...awal bulan Julai..
(ala 'Diari Seorang Lelaki' lah gitu)

Bes ar jgk PC Fair kt situ... Aku ni 'darat' cket bile'menapak' ke sana...
Sbb besO sgt PC Fairnye...x mcm kt MUO..(kcik) tapi mase tu aku wt muke mcm org bando jerk... Ngeh3...

Antara gambar2 kami yg sempat 'ditangkap':::.



-KUALA LUMPUR 2009-
(KLCC)


iQbaL+NaZ
(kami sentiasa bersama)
-ala2 sahabat sejati gitu-

faDzLi dGn aKu...
(fadzli ni kan tua setahun dari aku,hihihi)


iQbaL,aKu,FaiZuDiN (mase ni kt ruang luar PC FAiR)


Sibuk ar Muaz kat belakang tu...!!
(sori yep,pic x centre,ade problem cket,hehehe)


FaiZ dgn faiZuDin
(Faiz ni kn bdk Kedah wooo,FaiZudin dak MUO)
-Dalam KTMB-


We're besfriend... (are u believe that??)
dua2 nakal giler!!!
x tahu ape puncanye???
-Dalam KTMB-


Pemilik siapakah jam-jam buruk ini???
hahahaha....
(jht sey ayt-ayt aku)

+++++++++++++++++++++++++++
Actually ada lagi gambar2nyer...
tapi aku paparkan beberapa jerk...
Next time,byk lagi gambar2 yep...

+++++++++++++++++++++++

FRIENDSHIP FOREVER

++++++++++++++++++

-naz-iqbal-faizuddin-faiz-fadzli-mu'az-
-batch july 2009-
-PPISMP SEM 1-
-IPGM KAMPUS PENDIDIKAN ISLAM-


No comments: