Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, July 5, 2010

entah

...secara ringkasnya byk perkara yg berlaku dalam 2 minggu ni.minggu lepas sibuk dgn Minggu Pengurusan pelajar baru Ambilan Jun 2010.ramainyer orang baru kat sini....meriah!tambahan pulak ramai dari Sabah dan Sarawak...tahniah diucapkan kpd mereka.Terima kasih tidak terhingga kepada JPP dan AjK MPPB atas segala sumbangan yg telah ditaburkan.Semoga dirahmati-Nya.Ameenn...

Minggu ni minggu pertama aku masuk kelas..walaupun masuk kelas,tapi kepala agak berserabut jugak ar sbb ade byk tanggungjawab dan komitmen yg perlu diberikan...Aku rasa sgt berdosa dengan ENGKAU Ya Allah...aku nampak yg aku telah abaikan ENGKAU...ampunkan aku Ya Allah...Aku rasa malu dgn Engkau...aku nakkan yg terbaik untukku..itu sahaja nak cakap...bye...

Salam...

No comments: