Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Wednesday, July 21, 2010

Lawatan Muhibbah JPP ke Afzan Lipis

Pada 18-19 Julai 2010,Jawatankuasa Perwakilan Pelajar dan AJK Biro Disiplin & Keselamatan
IPG Kampus Pendidikan Islam telah membuat satu Lawatan Muhibbah ke
IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan,Kuala Lipis,Pahang.

Perjalanan agak jauh jugak lar...tapi bez...sebab dpt tdo dlm bas...x masal....

Tujuan lawatan ni adalah untuk berkongsi maklumat dan resolusi
disiplin para pelajar dan pada masa yg sama untuk biro2 yg lain juga....

Selain itu,dapatlah kam i mengeratkan silaturrahim antara satu sama lain.Kami bermalam 1 malam di sana...selesa...Terima Kasih Afzan!!

Lanskap ini kelihatan sgt indah,dan menggoda
aku agar untuk mengambil gambarnya...huhu...


Situasi ini dirakam semasa sesi jalan2
di bilik diraja (Bilik VIP)...
depa kata bilik ni bukan senang2 nk masuk...tapi
senang je kitorang masuk....xde susah pOn...


Amende ni???
entah ler...aku x sempat nak bace apapepon...
bergambo je keje aku....
Tempat ini adalah Pusat Sumber...
dah mcm muzium dah aku tgk...lawah~


Lanskap ini cantik dan menyamankan...
Sebab tu lar aku amek gmbo ni...


Bersama Firdaus (Exco Kebajikan JPP IPG-KPI)
merangkap sahabatku....
di Dewan Kuliah....


Bersama Fazli,sahabatku juga...
merangkap AJK Biro Disiplin & Keselamatan IPG-KPI
di Dewan Kuliah....


Bersama Si Farah Husna..
beliau Naib Exco Kolej Kediaman JPP IPG-KPI...
This is my classmate also...


Saya di jambatan gantung AFzaN...
Jambatan ni adalah identiti utama IPG-KTAA...
bez giler....
Pelajar Lelaki kalau dari Kolej Kediaman nak p kelas,
wajib lalu sini lah....
Pelajar pempuan lalu tmpt lain....


Depan Blok Pentadbiran.....


Identiti yg dimegahkan oleh
warga IPG KAmpus Tengku Ampuan Afzan,Kuala Lipis...
Pusat Kecemerlangan PEdagogi Peribumi...
Pusat Kecemerlangan Bahasa Melayu...


Saya di jambatan gantung....


Blok pentadbiran ataupon kelas2....???
Saya x tahu.....


Blok diorang cantik sebab antara yg latest
kat malaysia ni...
x silap saya Tahun 2002 kot....


Di depan pintu masuk Pusat Sumber


Saya bersama Saudara Muhd Syafiq bin Abd Manaf
(YDP JPP IPG-KTAA)
beliau Semester 4 PISMP-Bahasa Melayu...


Kenangan beramai2....
Memori yg cukup2 indah.....


Bersama Pengarah dan Pensyarah IPG-KTAA.
Puan Kamsiah,En. Md Zin dan Ustaz Ismail Che Ku
pon ade jugak...


Kami pulang ke IPIS pada petang Isnin (19 Julai 2010)
dan sampai pada jam 9.15 malam....

Pengalaman yg sgt best berada di sana....mcm2 dpt tgk...huhu...


Sekian terima kasih!!


p/s:-byk lagi gambar yg x sempat aku amek...
-gambo kat Hutan lipur sebelah Afzan tu pon x sempat amek...
-tercetus satu konflik dalaman antara aku dan salah seorang sahabat aku mse kt afzan tu.Sampai sekarang, hubungan kitorang dah x seindah dulu....



5 comments:

Siti Atiqah Ali said...

semoga lawatan ni bermanfaat utk naz. berkonflik ngan sape kt hutan tu naz??

Putera Nazrin said...

konflik dgn daus...tpi skg dh kmbali ok...huhu...

Putera Nazrin said...

konflik dgn daus...tpi skg dh kmbali ok...huhu...

Admin said...

mcm pnah kenal..
heheh :)

Unknown said...

kalau sudi, jemputlah datang lahi ke bumi Afzan :)