Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Friday, July 23, 2010

mention balik umah

Assalammualaikum

saya berada di rumah saya.
23-25 Julai 2010.
banyak aktiviti saya buat kat kampung.
beli kain...buat baju...beli baju kat Tangkak...
makan...minum...tgk imam muda....dengar lagu...borak2 dgn ank2 saudara,parents,akak..
& menghadap laptop ngetop saya di rumah....

plan nak pi paso malam sabtu ptg....
x tahu lagi lah terlaksana ke x,sbb saya
wat entry ni masa sabtu tengah hari...hehehe....

ok..bye...

Wassalam...

No comments: