Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, March 22, 2010

geng petanque

Assalammualaikum...

Dah berbulan-bulan lamanya aku x update blog berkarat ni.rindu sgt2 nak memiliki masa lapang utk mengupdate blog.Akhirnya dpt jgk aku mencuri masa ni utk update blog.Terima Kasih Ya Allah...DIA yg bagi kite segala nikmat kat dunia ni.Kesyukuran adalah perkara terbaik yg wajar kite dukung tatkala ini.

Kesibukan dan ketiadaan masa lapang yg banyak serta masalah yg menimpa-nimpa bak hujan tumbuh selepas hujan telah menjadi halangan utama mengapa aku x update blog.
Sesungguhnya byk perkara yg aku lalui sepanjang aku x update blog ni.
Nak bercerita panjang,nanti aku penat nak taip.So ni je lah yg aku mampu nk taip.hehehe...


Gambar ini diambil ketika hujan merintih lebat membasahi bumi IPIS.
Masa ni kitorang waktu GERKo-Petanque di Padang IPG KPI.
Aku dan Uwais menunjukkan lagak spontan..
(xde ape pon yg menarik kt gambo ni sbnrnye,saje2 je letak)


gambo ni agak menarik jugak lah sebab ade ramai pemuda harapan bangsa kt sini.
kombinasi mantap syabab PPISMP 2.03 dan 2.04...
semoga ukhuwah Islami kita kekal buat selamanya...amin...


Dari kiri ke kanan:

Zulfikri-hafizan-Uwais-Asyraf Zamri-Aku-Izzudeen-Nazri-
Asyraaf Azhar-Kamal-Amar



No comments: