Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, March 22, 2010

Laptop

Seronoknyer bile laptop dah normal balik,alhamdulillah.sekian berbulan2 lamanya aku merana gara-gara laptop aku yg tidak dpt berfungsi dgn betul.cuti seminggu yg lalu aku jadikan medium untuk memformat laptop aku yg sengal ni..akhirnya dpt juga aku tatap wajah paparan suci laptop aku.Terima kasih,Tuhan kerana memberikan aku sedikit kebahagiaan itu.

Laptop merupakan benda yg paling aku idam-idamkan sejak di tingkatan 5 lagi.Memasang harapan dan impian merupakan satu penantian yg aku sendiri tidak pasti kapan aku akn memilikinya.huhuhu...

Dengan kerjasama dan kebajikan akak aku yg ke-3,akhirnya aku dapat memiliki laptop ini.Alhamdulillah...aku berjanji dengan diri aku sendiri,bahawa aku akan menjaga laptop ini dengan sepenuh jiwa ragaku.hahaha...aku sgt sayang kt laptop aku.kenape??aku x mampu utk meluahkan apa yg terbuku kt hati ini.

Memang tak dinafikan,semua pelajar kat kampus ni memiliki laptop masing2 dan menjadi benda normal bagi semua pelajar.Tapi sedarkah kita bahawa ada ramai orang di luar sana tidak berkemampuan dan tidak berpeluang untuk memiliki laptop??Kemudahan ini bukan semua mampu untuk membelinya.Jadi,bila kita dah ada laptop kita seharusnya bersyukur dan menggunakannya dengan cara yang betul.

Harapan aku agar laptop aku tidak memberikan aku masalah lagi.Bila laptop aku 'rosak' mesti aku tention.Aku x nak tention,nanti aku bad mood.Nak belajar pon susah...hehehe...

(pOyO)

Aku sebenarnya saje je wat cerita yg membosankan ni,
sebab xde idea nk cerita tentang apa buat masa ni..hahahaha....

No comments: