Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, March 29, 2010

PBAKL 2010 EP 1

Assalamualaikum semuanya.
Semoga semuanya dalam keadaan yg sihat dan sejahtera.
Memandangkan cuaca yang tidak menentu sekarang ni,kita disarankan agar sentiasa
menjaga kesihatan kita..Kalau kita jatuh sakit kan susah nanti..huhuhu...

Baiklah,kali ni aku nak cerita sikit pasal

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR KE-29
yang diadakan baru-baru ini di PWTC.

Sejujurnya,inilah kali pertama aku mengunjungi pesta buku tersebut.
Selama ni aku hanya pergi ke kedai buku sahaja,
kalau nk beli buku ataupun tgk2 buku.hehehe....
Bila ada peluang dan rezeki dpn mata,apa salahnya kita rebut..tambahan plak benda baik kan.hurmm...PBAKL ni diadakan selama seminggu lebih kot.Aku pon x berapa ingat lar.hehehe..

Aku tak mahu cerita panjang2..nanti KKP aku pulak yg x siap nanti.hahaha...



Bergambar di luar pintu masuk PWTC
sebagai kenang-kenangan dan bukti bahawa
aku pernah menjejakkan kaki ke sini..


Lalala....
Seronoknya pesta buku ni...ada byk buku bez2...
seronoknya duit aku beratus-ratus dah habis!!
huahuahua~


Booth favourite-PTS
byk buku best2 kat sini..tapi aku x tahu
nk beli ape deyh..


byknyer buku weyh...
geram betol aku tgk...
telan air liur je lar aku tgk buku2 arab tu semua,
lalalala...
(kalau beli pon bkn aku faham,hahaha..)


bergambar di booth karangkraf punya pentas
cantik kan pentas dia?
berwarna-warni...



Maklumat tambahan:

1) Aku pergi PBAKL 3 kali.Pertama dan Kedua aku pergi dgn bas IPIS,anjuran Exco Kebajikan,Disiplin,dan Akademik.Yg ketiga aku pergi dgn akak aku...
2) Beratus-ratus duit habis.Duit dalam bank x sampai RM50 sekarang ni (rasanya lah).
3) Ada berhutang dengan beberapa individu.
4) Aku kena berjimat-cermat,merancang perbelanjaan wang aku dgn lebih baik selepas ini.huhu...


No comments: