Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, March 22, 2010

hOlidaY wiTh piZza


Masa cuti seminggu yg lalu apa yg aku buat?
aku dok umah je,x wat amende pon.tapi x bosan pon sebab
ada byk makanan kat rumah.huhu....aku x boleh hidup tanpa makanan.
sekurang-kurangnya aku tidaklah
kelaparan seperti selalu.hahaha...akak2 aku x semua balik kampung waktu cuti tu.
so aku lah yg menjaga rumah itu,bersama dengan parents dan ank2 saudara tercinta...huhu..

Kak As aku balik kampung kejap.Dia nak belanja kitorang makan pizza hut.
Pilihan pizza dibuat oleh aku dan ank saudara aku (Hakimah)..
aku dgn dia lah yg pergi Pizza Hut membeli pizza tersebut.
Kami telah memilih Pizza 10 lapis yg ada keluar kt iklan tV tu dengan Pizza Hawaian Tuna.


Hafizullah (Uda) ialah ank saudara aku.
Dia tgh makan pizza 10 lapis tu..
sedap weyh~
dia sangat pandai menunjukkan aksi mkn ketika bergambar.haha..


kitorang bungkus bwk balik umah..
2 pizza large dengan harga RM47.00
(pakej)


Inilah Pizza 10 lapis yg aku maksudkan tadi.
sedap sangat...ade keju,ade daging,ade sayur-sayuran,ade roti
dan sebagainya..
1 large pizza divide by 8 parts.


Ini pulak pizza Hawaian Tuna.
Rasanya biase2 je..
x sedap sangat bagi aku...
tapi alhamdulillah,ade org belanja-mkn free tu...
hehehehe.....


Dalam masa yg sama,sepupu aku yg baru sahaja mendapat result SPM
telah membuka sebuah gerai burger kt sebelah kedai milik keluargaku.
hari2 aku mkn burger,sebab tu lah perut aku pon dah mcm burger weyh~
hahaha....


Kat sebelah kedai keluargaku,ada kedai milik mak saudaraku...
beliau bersama keluarganya membuka kedai makan pd sebelah pagi sahaja.
kedai ni dah beroperasi selama lebih kurang 2 tahun lebih lah...
perniagaan ini boleh dikatakan laku jugaklah..


ade 2 motor yg aku nk cakap kt sini,iaitu
yg pertama motor wave 100 kale biru
dan yg kedua motor wave 100 kale merah tu.
motor biru tu aku dah bawa pergi kampus,baru je ambil dari pjbt pos,huhu...
motor merah tu motor baru...baru je beli hari tu utk kegunaan ayahandaku.


Ini sahaja lah cerita penghilang tekananku buat masa ini...

No comments: