Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, June 15, 2009

SPM 2008 ku...



Assalamualaikum semua…..diharapkan semuanye dlm keadaan sejahtera dan sihat2 selalu……huhu……korang rase,,ape yg aku nk critekn kt korg lps ni???……….
Tanggal 12 MAc 09 yg lalu keputusan SPM 2008 tlh pon diumumkan di semua sekolah……mse sblm nk prgi msti semua eX-spm 08 cuak nk mati ar…..tol x???…..trmasuklah empunye bdn ni……byk persoalan yg bermain di minda aku waktu sblm nk pergi tu…..bper lah aku dpt????sape lar bes student???aku ker???hehe….lgipon mse bulan feb 09 aku ade dpt 2 mimpi tntg result spm aku……yg first aku dpt 6A….n second dream dpt 7A…..drpd mimpi2 tu aku dpt merasekan sesuatu……..hoho…..aku trget dpt 8A….tpi ntah lar…..Tawakkal je lar…..
aku bersiap2 kol 10 pagi dri umah aku n tros gi umh FIHA kt prt rabu,bkt gmbir….aku saeng dgn die naek mtor msing2……huhu….almaklumlah….msing2 dh ade lsen mto……haha……kitorg pon trs brtlk ke SMKBM………tpi sblm trlmbt….aku amek amrun kt umh die(PNtai layang)……n then bru kitorg ke skolah…….
smpai je skolah……..waa………ape lgi cuak gler ar……!!aku takot gler wktu nk amek result tu…..slip spm ’brkumpul” kt bilik MPV…..rmai siooot kwn2 dh dtg dlu……aku pon gi jmpe Ckgu Tumami….beliau lah yg pegang slip2 spm eX 5RKa 08…….ckgu dgn pntasnye laungkan ucapan thniah kt aku…..aku blur gler wktu tu….x fhm ape yg berlaku……rupenye aku adalah antara yg terbaik spm 08….terbaik ker?????aku blm smpat tgk slip aku….aku dgn piqah (7A & bes student) disuruh brgmbo dgn pengetua n ckgu Tumami……..bengang gler aku…..lps tu….baru aku dpt tgk slip aku…hahaha…..
BM-1A,Bi-3B,Sj-1A,Math-1A,Arab Tinggi-2A,Add Math-5C,Fz-5C,Kmia-6C,BiO-6C,Tasawwur-3B,Quran Sunnah-1A,syariah-2A…..
syukur alhamdulillah……semue kredit………….tpi…………………
aku mcm ade rase x puas ati dgn 1 subjek….nk tahu x??
nape tasawwur Islam aku x dpt 1A…….?hanya Allah je yg tahu prsaan aku wktu tu….bkn aku sorg je yg x puas ati….kgkwn aku yg lain (yg amek tasawwur) pon x dpt A………but never mind…..bnda dh lps…..
ckgu Tumami cdgkan aku gi matrik UIAM…..huhu…..
jutaan terima kasih diucapkan khas buat semue ckgu2 yg pernah ajor,marah2,nasihat2 pd Naz selame nAz menjadi pelajar kt SMKBM tercinte….buat semue kwn2 n shbt2 handai….i mis u all…..guD luck for ur future coming…..tnpa korg aku sepi…..tnpa cintamu aku resah,tnpa kasihmu aku hampa,tnpa dirimu aku mati….hihi….
tu lah yg bleh aku critekn cket tntg perjalanan nk amek result spm aku……lps selesai sgale urusan kt c2…..aku n the geng gi umah nisa kam….n jln2 bndo jap,jln2 hstel (petangnye)………n then go back Home….he2……bye2……..