Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, June 15, 2009

nak tahu tntg aku???mai sini~


+ MoHaMaD NaZriN aBdULLaH + 27 dis 1991 + TaNgKaK,LeDang + ank bongsu drpd 6 + 5 kakak + sUke mkN tOm yaM dgn saTe + sKe miNum aiR tmbikai/milo ais + ensem + cuTe n cMeL + manJe + penyayang + suke bersedekah dgn senyuman (alyadul ulya' khairu minal yadul sufla) + ade adik kesayangan,hehehe....nk tahu ke?,,,ingat dapot??... + suke blajo n rajin + golongan bdk sdrhane pndai kt skul dlu..+ suke berimaginasi +
UPSR=4A 1B,PMR=7A 2B,SPM=6A 2B 4C...+ suke berterus terang,huhu + ketagih mendengar lagu2 favourite kt komputer/internet/hoT FM....,kalo x dgr sehari,bley gler dibuatnyer...+ berat=55kg,tinggi=x tahu...(sape yg knl aku,mngkin bley teke sndiri kot)ha3...+ benci perihal hipokrit + suke ketawe + suke wt lawak,hihihi.. + ske dngo lwak kwn2 + blm pkir couple2 lgi (terlalu jauh beribu batu lgi) + seorang yg setia??,,ye ye owh jerk... + sopan santun,,,,uwekkk.. + mudah mengantuk + sgt teliti dlm menangani sesuatu masalah probLem,ha3.. + x mudah diperdayakan/ditipu + peramah + x ske kecoh2/bising time aku tntion + ske kcoh2 time aku gmbire,ha3...+ otak bahasa n agama + memg minat bidang syariah dan terdorong ke arah bidang agama + x pndai sbjek2 sains + jiwang + mse f4 n f5 sgt aktif dlm ptndingan bahas,pantun,kuiz2...+ ade bkt berlakon,,huhu... + suke gler wt keje bodo biLe bsn + sensitif n mudah mengalirkan air mate + suke maen msg + suke bergayer + perangai yg berubah2 + x ske membace...suke berangan n menyanyi ++++ i luV mySeLf sO muCh.....muuuuuaaahhhhh +....n byk lagi.....nnti aku ckp lgi eh,,sabo2...

No comments: