Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, June 28, 2009

KaRNiVaL BeLiA di DaTaRaN TaNgkaK

PROGRAM KARNIVAL USAHAWAN DAN BELIA PERINGKAT NEGERI JOHOR
(perasmian oleh Menteri Besar Johor-owg Johor wajib tahu siapa beliau!)
telah dilangsungkan selama 5 hari:
Tempat:::DaTaran TanGkak,LedAng
Tarikh:::24-28 Jun 2009 (rabu till ahad)
Masa::::siang malam...(hahaha)
Pengunjung:::ramai lh jugak...
Aktiviti:::mcm2 ada such as pertandingan kompang,karaoke,
Rancangan HALAQAH,n byk lagi yg aku x ingat...hehehe..=)
Aku kunjung karnival tu masa hari Jumaat (mlm).Masa tu ada pertandingan kompang...
Gambar2 di bawah adalah gambar yg sempat diambiL..
+++++++
Preparation salah satu kumpulan kompang
sebelum 'perform'..
(dark pic,sori beb)

Menara Jam yG 'malar' tersergam indah

dan menjadi panduan masa segenap masyarakat

(huahuahua)

Lambakan aktiviti sebegini
mampu melahirkan generasi bebas jenayah
di masa hadapan..
Dalam masa yg sama,
dpt memartabatkan indusri muzik kompang melayu
ke seantero.....(entah,x tahu)

Ank saudara aku sempat beli air..
Haus le katekan...
Aku pon beli jgk...
hehehe..

KumpuLan kompang yg bestest
bgi aku cz
sarat dgn elemen kontemporari,rancak,
energetic dan adunan muzik
yg marvelous..
cUn melecUn..
(tpi x tahulah menang ke x di hati juri)

Pengunjung-pengunjung yg
menyemarakkan lagi api
kemeriahan karnival ini..
(*peh,,ayt2 aku x bley bla sey)

NegErikU JohoR,
NegaRaku.....Tanah tuMpahNya DarAhkU...
bla bla bla....
(SeManGaT pAtriOtiK yG jiTu pErLu diseMai dlM
beNak saNubaRi geNerasi muda sekarang
agar modal insan yG gemilang mampU terlaksana)
"mcm nk buat karangan BM plak...hehehe)

BoOtH2 Yg menjual
vaRiasi barangan
+fooD+
+pakaian+
+permainan bdk++
+aksesori diri+

aku x beli ape2 pon...
x tahu nk beli ape...
nk jimat...ekonomi skrg meleset...
kakakaka....


imah,hafiz (ank2 saudara) dGn aKu..
+alamak!!!!kantoi plak aku beli air...+

SeKian....

No comments: