Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Tuesday, June 23, 2009

An iNviTaTiOn fROm sKuL

Hye kengkawan dan kenalan-kenalan Naz semua..
Korang nak tahu x?,hari ni (24/06/09) aku dpt surat jemputan dari eX-secondary skul aku dulU (SMK Bandar Maharani), untuk ke Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang PMR/SPM 2008..dalam surat tu mengatakan aku antara penerima Anugerah CemerLang SPM 2008..(bukan Anugerah Bintang Popular eh!)...Rasa sebak menjelma secara tiba2 kerana aku menyangkakan bahawa aku dh x dpt nk p sekolah/asrama yg aku syg tu lagi (xde mase lh nk lawat sekolah/asrama sebelum2 ni,lgipon no have any business kalau pergi pOn)...Alhamdulillah byk2 pd Allah...Terima Kasih Tuhanku...huh~at least nnti dptlh jgk jmpe Cikgu2 dgn Kawan2 seperjuangan nnti...huhuhu...insyaAllah..Namun begitu,di sebalik kegembiraan itu,aku terasA segan plak nnti,(pemalu lh katakan),hehehe...aku segan 'bai',sbb aku blm dpt smbOng blajo mane2 lagi 'bai'...hehehe...majoriti kwn2 aku dh smbung blajo (mane aku x segan)...but never mind,i should be think it positive totally...ade rezeki nnti dptlah kn??btOl x?? Di waktu ini dan pada saat ini,hanya Allah yg tahu apa yg aku rasa,,,tiada siapa yg akn fhm aku...namunku pasti "ini semua DUGAANNYA" (mcm lirik lagu DUGAANNya-banD hujan plak,kakaka..)
hahahaha....dlm surat tu dinyatakan info invitation tu:
Tarikh: 2 Julai 2009
Masa: 10.00 pagi
Tempat: Bilik MPV
Pakaian: sopan...
ok lah,tu je yg aku nk ckp...aku x pndai nk tulis byk2...bahasa aku x sdp utk dibaca...maaf byk2...
kalau ade cter bes (sweet/sour/bitter/tasteless),nnti aku cter lagi k...(ye ye jerk??)
bye2...

No comments: