Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, October 28, 2010

kesedaran perlu!!


Walau apa pon yg berlaku,

Nazrin x boleh tdo byk sgt...mkn byk sgt....
berangan lebih...malas...ketawa mcm nk mati...keluar sana keluar sini...
borak2...cerita pasal org lain...berjenaka dgn Daus dan Hakim sambil ketawa terbahak2...
dengo lagu setiap masa...nyanyi....berpantun sana sini....facebook lah....blog lah...


mcm2 ar ko ni Yen!!!
Yen...Yen....

x elok ar semua tu....

pi lah baca Quran sana..solat Hajat ke....ulangkaji pelajaran....
English dan Arab bakal menyusul....
Aku mengakui bahawa aku x pernah dpt result A untuk English sejak azali lagi...
Aku teringin sgt nk dpt A..tapi bilakah??aku pon x tahu....
Untuk Arab pulak...bestnyer kalau kite faham....memang subjek feberet mse sekolah menengah dulu...huhu
tapi sekarang seolah2 aku mcm x pernah belajar arab pulak...tambahan pulak aku sgt lemah bab2 nahu ni....aku rse mcm blur sgt belajar arab sejak sem 1 lagi...sebab tu dlm slip exam Arab buat spoilt utk aku...arghhhh!!!! (aku x tention ok)

dah tahu x pandai tu kene r bace....usaha..berbuat kebaikan dgn Allah dan sesama manusia.....

ingat tu Yen!!

Akhir kata,saya doakan Yen berjaya memperoleh pointer terbaik dan tinggi utk semester 3 PPISMP (semester akhir persediaan) ini....Ya Allah....



p/s: gmbr tikus cumel tu saya suke...sbb tu selitkan kt entry ni...hehe...

No comments: