Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Monday, October 18, 2010

exam mendatang


Pohon melati dibelai pawana,
Tumbuh melata tepian paya,
Peperiksaan kembali menggamit suasana,
Berjuang sama meraih jaya.

Bermuram durja sang pujangga,
Menatap seroja tepian titi,
Semester akhir semester tiga,,
PPISMP berlabuh PISMP menanti.




p/s: baru habis ujian amali qiraat sebenarnye ni...lepak dgn geng dkt bilik kaunseling....teringat masa kat SMKBM dulu,aku selalu ponteng kelas dan melepak di bilik kaunseling...best3...kat bilik tu jgk lah aku berlatih forum,pantun dan sebagainya....huhu...

ujian qiraat aku berlalu dgn agak sederhana....alhamdulillah....

No comments: