Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, September 30, 2010

gaya syawal di kampung

gambar2 kat bawah ni adalah antara koleksi gambar syawal saya...
walaupun tahun ni raya saya x bper nak best...sya tetap nak bergambar jgk...
sewonookk!!!!


There are various type of persons but still as one...
what's one???
One family...One heart....one soul....

(poyo)


pelita RM2.00 sebatang....
dipasang menghiasi suasana malam raya....


Situasi ini dapat dilihat di ruang tamu umah saya...
Tema kale ruang tamu kali ni ialah coklat-kuning.....
Biase2 je....kehidupan saya sederhana setiap masa....
alhamdulillah....rezeki Allah....


inilah cinta...
ini mak saya taw...
kami sgt2 manja....
bile dh beso,saya jadi pemalu plak....


ini anak saudara saya yg pertama...
baru habis UPSR....
dia sgt gemar pd bidang hafazan...taranum....Al-Quran....
tapi pelajaran die x bper nk dibanggakan....
Allah dah tentukan sesuatu utk die, insya'Allah....


ini ank saudara saya yg ke-2 dan ke-3....
sowg drjh 5 sowg drjh 4....
kucing tu drjh bper???
hahahaha.....gelak plak....


ini anak saudara saya ke-4...
5 tahun....
sgt shumel dan aktif....
utk pengetahuan semua,die PUASA PENUH
masa ramadhan hari tu....
rekod keluarga....!!


Kak As dan Kak Awin saya...
sibuk sgt bluetooth gmbar2 ryer....
sowg keje kt Celcom KL, sowg keje juruteknik kat INTEL,Kulim....


mak saya sedang sibuk tumbuk kacang
utk buat sambal kacang....
gambar ni mase sehari sebelum raya pertama....
kat tepi2 tu ade byk kuih ryer....
semuanya BELI....


inilah RUMAH SAYA....
saya syg rumah sya....
saya rindu rumah saya....


alkisahhh.........



No comments: