Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Friday, September 10, 2010

Bergaya di Syawal pertama


hehehe....

Assalamualaikum...
Salam Syawal...salam lebaran....

(banyak giler dpt mesej raya kt hp n fesbuk)

tgh sibuk2 raya pertama pon sempat bukak blog,
tah pape tah aku ni...kang kene maki dgn ayah aku kang baru ko tahu!!

sajeje nak market dlm entry kali ni dengan gaya aku
di hari pertama Syawal...huuuu....

pagi2 raya...mandi...then pi solat sunat aidilfitri...
pas tu balik umh makan tupat dan lauk2 yg seangkatan dengannya...sedap!!
tapi aku cuba kawal tahap nafsu pemakanan aku...huuu....

then kami pi umah atok dan mak2 serta bapak2 saudara di perkampungan Jawa
di Sagil,Tangkak....kejap tapi bermakna!

pas tu balik umah...siap2 nk pi Solat Jumaat....

petangnya ramai saudara2 aku datang rumah...kami x pi mane2 pon ptg tu,sbb tu lah aku asyik on9 je kt facebook....lalala...kkp x buat ke???....xnk jawab!!

oklah aku x nak ckp byk takot2 ayah aku mengamuk kang!!!
cepat2......


selipar raya pilihan aku utk tahun ini...
cantik x???


dalam kereta sempat berpozing...
siap kene perli dgn akak2 aku lagi...
pedulik ape aku!!!

purple ribena jadi tema baju aku tahun ini bagi
kategori baju Melayu...lalala...


inilah aku...
gedik bergaya di atas tangga depan istana
kediamanku....


gaya manja yg x bper nak manja
di atas kusyen kuning di ruang tamu...
memandangkan belum ade tetamu yg datang,
lebih baik aku cpt2 tgkp gambo....


gaya seorang ustaz nazrin
ketika berjumpa dengan tangga...
hahaha...


gambar ni amek dpn rumah....
mase ni aku x tahu nk wt gaya ape...
hentam saje....


ok2...nanti jumpe lagi...

akak2 aku nk pinjam laptop aku plak tibe2...

salam...
teruskan beraya....
kumpul dwet raye byk2 k...




4 comments:

faqhrule said...

ewah songkok tinggi!
macam nak berzapin pulak abang tengok

Putera Nazrin said...

huuu...abg nk join zapin sekali ke???

Unknown said...

wah.
siap2 zapin2 ni pew cer?

Putera Nazrin said...

zapin warisan johoir beb