Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Thursday, September 30, 2010

bergayer di hujung syawal


Dah lama dah x update blog usang ni...rasa bersalah pulak plak tibe2....
Actually dari raya sampai naek sekolah, saya telah
menghadapi terlalu byk Kerja Kursus Pendek....
sebab tu lah saya x de masa nk update blog...hehehe....

untuk menebus kesalahan saya pada blog Hikayat Putera Nazrin ini,
saya nak 'tayang' gaya2 saya di peghujung syawal ini...huhuhu....


bergaya di cermin kereta sit depan...
kereta sape???rahsia....
tapi yg penting masa ni saya dan classmates saya on the way
nak pi beraya rumah Ustaz Fauzi Majid dgn Ustazah Norehan....

Gaya menunggu seseorang yg lama sgt bersiap....
Sabar je lah......Bile rasa bosan,saya cdgkan agar ameklah gmbr sendiri
byk2....ia adalah terapi sebenarnya.....


Gambar kenangan raya bersama
Amar-Asyraaf-Saya-Hafiz-Deen....
Situasi ini berlaku di rumah Ustazah Norehan
(lokasi yg x dijangka2 sebenarnya,sbbnya kitorang x plan pon nk pi sini,
maen masuk je rumah....rupe2nye rumah Ustazah Norehan...sewonok!!!)


Koleksi saya dan Haziq....
Mase pakai baju melayu biru tu,kami telah pergi ke
Majlis Pernikahan anak lelaki Datin Asariah
(Timbalan Pengarah BPG) kalau x silap....
rumah beliau di KL...jauuuhhh....
tapi dpt mkn byk2 di sana.....sewonok!!!!


Gaya spontan saya....
Bile bergambar perlukan keikhlasan dan kestabilan emosi
agar hasil penggambaran itu menjadi....
(tah pape~)

sekian.....


No comments: