Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Tuesday, August 3, 2010

Team Choral Speaking Kelas Saya


Pengalaman yg menyeronokkan buat diriku dan
sahabat2 PPISMP 3.03

Berlatih CHORAL SPEAKING bersama2 di kelas,
sgt2 menggembirakan dan menggamatkan suasana

walaupun kami x hebat seperti pasukan2 lain,
kami try utk berikan yg terbaik....

Terbaik wooo.....hohohohoiiii~

Let's check it OuT~~


Jadual Pertandingan..


Asyraf-conductor
Yatt-Director

Farah Husna-Team Manager


Ketekunan dan keseriusan...


peka bukan pekak


inilah kami....


yeah!!!!gambar aku ade....heee....


hopefULLY kite akan bergembira lagi seperti ini ye...haha...
malasnye aku nak taip pnjg2...tunjuk gmbo2 sudah....



p/s: tgh geram sbb xde bas utk pi PWTC utk Majlis Penutup Tilawah Quran.ishhh!!!




No comments: