Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Saturday, August 7, 2010

KKP tiMe

...saya tertekan...
ye,seriyes! memang saya tertekan...
kenapa tah saya tertekan secara tibe2....

semua ni barangkali disebabkan KKP yg secara tsunaminya
melanda saya...

KKP Qiraat....KKP Bola Jaring.....
KKP EnglisH TeraS...KKP Pengantar Pendidikan...

Presentation jgn ckp ar...memang byk!!!
x menang tgn saya dibuatnyer....

semua tu adalah normal di IPG...
memang kena tabah,ikhlas dan bersungguh dalam menghadapi semua ni....

pada masa yg sama,saya ade komitmen lain di dlm JPP...
adohai....

tapi,...pada setiap detik yg ade sedikit lapang,
saya takkan lepaskan ia begitu sahaja...
buktinya,semalam (Sabtu-7/8/2010)
saya main bola tampar pd waktu ptg di gelanggang blkg blok saya (Blok B)
first tyme main bola tampar kt IPIS,
sedangkan di SMKBM dulu tiap2 hari saya main
dgn kawan2 saya....
barangkali saya sedikit gentar utk main di IPIS ini disebabkan mereka semua memiliki ketinggian yang optimum....hehe....

Then,malamnya saya pi pasO malam...
beli nasi lemak kerang yg sOdaP,air carrOt susu,
rangka ayam,apam balik special,kuih melaka.....huhu....

selepas melantak hampir sejam bersama 'dia',
saya pon buat KKP Qiraat yg masih tidak siap2 itu....

Masa terasa cepat berlalu....mcm air deras yg keluar dari paip
tandas aras 3 Blok B ni....(x masal,tbe2 je...)

EMOSI saya akan kembali stabil bile dengar lagu2 feberet saya
di laptop dan dipasangkan terus ke speaker cOmeL saya ni...huhu...
TERAPI~

selain itu,suara saya masih belum oK....
serak2 berkahak gitu...x sempurna bunyinya....
hehehe....

pada masa yg sma jugak,roomate saya balik umah makcik die kt sekitar sini je....
so saya keseorangan di bilik purple saya ini....
hmmm......

ok lah bro,sebelum saya beredar saya nak tinggalkan anda dengan serangkap pantun
ciptaan saya sendiri...
terimalah....hihi...

Pohon merimbun tepian pedada,
Di pagi hening suria terasing,
Kerja menimbun bak tsunami melanda,
Otak saya pening berpusing-pusing.

huuuuuu.......


No comments: