Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, August 29, 2010

MERDEKA 53



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Merdeka...mERdeka...merdeka...!!!acap kali dilaungkan saat sambutan hari merdeka menjelma...
begitu juga dengan kami....tapi buat masa ni,saya sangat sibuk dan penat dengan kerja2 human graphic ini,ditambahkan dengan kerisauan ku terhadap KKP yg byk belom siap,amalan2 ku pd Ramadhan kali ini sangat sedikit dan limited...sedih rasanya x dpt rasa cm ner org2 lain rasa....tapi x mengapa,demi negara bernama Malaysia,aku sanggup berkorban!!!berkorban ker???


Berakhirnya sambutan merdeka ini nanti, saya akan buat kerja KKP dan kerja Exco saya sikit..Pada masa yg sama,saya akan mencanai cerita2 tentang latihan sambutan hari kemerdekaan yg kulalui selama 9 hari dan 1 hari di hari sambutan sebenar kemerdekaan....


yg pasti ini temanya:

1 MALAYSIA: MENJANA TRANSFORMASI..

transformasi yg berinovasi merentas misi dan visi!!!hee....


Gambar ini diambil semasa perjumpaan bersama
semua peserta di depan dewan apartmen kitorang
kat presint 15...
(tunggu kedatangan t-shirt)



nantikan cerita hikayat putera Nazrin pada keluaran yg akn datang....

hooooooo.....huuuuuu.....haaaaaa....heeeee......
(* suke dengar psembahan bicara berirama bdk2 sekolah KL)



p/s: byk persembahan dan segmen menarik ada masa sambutan merdeka tu...
alhamdulillah...inilah kali pertama aku menyertai sambutan merdeka secara live!!!yahuuuu!!!!

terlebih sudah~

tet~~~



No comments: