Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Tuesday, December 29, 2009

Penang Mai EP AkHiR

...sambungan daripada episod 4 yg lepas....


kini tibalah pada episod akhir Penang Mai...sedihnyer 'saya'....
lalala.....


Setiap percutian yg terjadi,pasti ada pelabuhannya...
Setiap yg awal,ada akhirnya...


Episod akhir ni merangkap hari terakhir percutian kami di sana...

::20 Disember 2009::
::Hari Ahad::
::Pagi::


Pemandangan Lautan Biru serba indah
menggamit tatapan mataku..
mengenal PENCIPTA yg maha indaH!!
*bangunan2 di Pulau Pinang yg kelihatan,
semasa kami sekeluarga menaiki feri untuk ke seberang..(Georgetown)

kondisi yg sangat mendamaikan tatkala aku menikmati kedinginan
pawana yg membelai jasadku...tekanan jiwa yg melanda
diriku seolah-olah mati dibunuh pesona alam ciptaan-NYA...


Feri yg lalu dari arah bertentangan sedang berselisih,so aku mengambil kesempatan untuk mengambil gambar feri tersebut...

*tu namanya feri tau!!bukan rakit ke,kapal layar or sebagainya...


Perkhidmatan feri di Pulau Mutiara...

Koleksi gambar memori di Pulau Pinang sebagai penutup ceritera,

Sekian sudah cerita kami,Lain masa bertemu lagi,dalam cerita yg mendatang,Insya'Allah...


Sekian Terima Kasih...

*malas nk bercerita panjang2 episod akhir ni sbb penat nk menaip panjang2!!kalau rajin bleylah aku berboria ke ape ke....

selamat sampai di rumah pada jam 6 petang...alhamdulillah....




++++++++++++++++++++++++++++



TAMAT


++++++++++++++++++++++++++++



No comments: