Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Saturday, March 12, 2011

Kenangan Pi Lost World

Gambar-gambar yang anda akan lihat di bawah ini nanti
ialah antara kenangan yg saya bawakan khas dari
Lost World of Tambun dan Kuala Kangsar Perak.....
Masa kejadian ialah pada tengah bulan Disember 2010...
Bersama Abg Alif Kassim....

Walaupun kejadian tersebut telah lama berlalu,
setiap kes yg berlaku dalam kejadian itu saya tetap ingati sampai bile2...

Tanpa melengahkan masa lagi,
dengan suka citanya saya menjemput dan mempersilakan gambar2 tersebut
untuk mengabadikan kenangannya di dalam blog saya ini....
Dipersilakan....


Heee....senyum manis dari Muzium Diraja Kuala Kangsar,Perak...


Gaya tah hape2 daripada saya ketika
tamat sesi mandi-manda di Lost Worl of Tambun...


Thank You
See You Soon.
Ok, nanti saya datang lagi ye....


Bergambar di luar Muzium Diraja Kuala Kangsar...


Alamak!!!aku dah x tahu nak tulis caption
ape kat sini....
Tak de idea....


Gaya menarik dan tertarik
daripada saya dan Abg Alif Kassim...
Thanks Abg Alif coz support everythings...


Aduh!Panasnya cuaca...
Cair mekap i....
Eeuuuuwwww......
(mengapakah mukaku begitu rupanya??)


Semua kenangan bersama Abg Alif Kassim
jalan2 di Kuala Kangsar & Ipoh
akan saya abdikan dalam gawang minda dan blog
Hikayat Putera Nazrin ini sampai bila2....
Jasamu Dikenang....

Biarpun kau kini mengajar di Sebauh,Bintulu Sarawak (pedalaman 1) sana...
Ku ingin kau tahu bahawa diriku di sini sentiasa merindukanmu...
Persahabatan kita biarlah sampai ke syurga...ameennn....

Kek lapis buah tangan yg kau berikan kini
terperuk dlm peti sejuk dan hanya tunggu masa utk dimakan saja...
huhu....


No comments: