Pembuka Bicara

Kesetiaanmu Kuhargai

Penyambut tetamu

Penyambut tetamu
Bismillahirrahmanirrahim...Assalammualaikum semua.Selamat datang dan aHLAN wasahlan ke blog ala2 Diari Hikayat Putera Nazrin ini.hahaha...Blog ini mengandungi kisah-kisah menarik,dan cerita-cerita suka dan duka dalam layaran kehidupan saya....Siapa yang x berkenan dengan blog ni,bley blar skrg eh ataupun tekan close terus.....huhu (x masal)..sekian terima kaseh!!..teruskan membaca dan selamat menziarahi blog saya ini...ngeh3...

Dimulakan Dengan...

Sunday, December 26, 2010

19 Tahun

27/12/1991 - 27/12/2010

Alhamdulillah...
Bersyukurku ke hadrat illahi kerana dengan belas kasih sayangNYA
aku masih berkesempatan hidup selama 19 Tahun ini...

19 Tahun ini dah mcm2 nikmat yg Allah berikan kepadaku...
19 Tahun ini dah mcm2 perkara yg aku buat sama ada baik mahupun buruk...
19 Tahun ini dah mcm2 manusia aku jumpe....
19 Tahun ni dah mcm2 bende aku belaja....
19 Tahun ni aku masih solo....huhu.....


Sanah helwa....
Happy Birthday....
Selamat Hari Lahir yg ke -19...



Doa dipanjat,Rahmat Dipinta,Berkat Bertamu....
Ameennnn......


p/s: aku tgh excited layan bola Piala AFF Suzuki sekarang ni...
gambar di atas adalah semasa perlawanan menentang Vietnam...
Safiee Sali adalah penyerang feveretku....hehe...


Barisan Pemain Malaysia...
Putera2 Kebanggaan Negara...
HARIMAU MALAYA TETAP UNGGUL~


Siapakah yg bakal bergelar Juara???
Sama2 kita tunggu dan saksikan....



No comments: